گـــــــــــــــیتــــــــــــــــار

افتخار دارم که در زمینه موسیقی با شما عزیزان ارتباط دارم

گـــــــــــــــیتــــــــــــــــار

افتخار دارم که در زمینه موسیقی با شما عزیزان ارتباط دارم

سلام

با سلام به همه شما عزیزان دوستان عزیز اگرمطالب وبلاگ را خوانده اید لطفا نقصهایی که به

 نظرتان می آید بنویسید یا لااقل نظری بدهید تا بدانم آیا این مطالب بدرد شما می خورد یا روال

 کار را تغییر دهم

از همه شما عزیزان ممنون وسپاسگذارم . 

saeidrahiminejad@iran.com

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:13 http://www.pooyamcs.blogsky.com

سلام
اگه دوست داری یه ویدیو ببینی که یه بچه چند ماهه روی لارس (درام زن متالیکا) رو کم میکنه واسه دانلودش به من یه سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد