گـــــــــــــــیتــــــــــــــــار

افتخار دارم که در زمینه موسیقی با شما عزیزان ارتباط دارم

گـــــــــــــــیتــــــــــــــــار

افتخار دارم که در زمینه موسیقی با شما عزیزان ارتباط دارم

سلام

 

با سلام ؛

دوستان گرامی افتخار میکنم که با شما عزیزان در ارتباط هستم .

شما عزیزان می توانید برای دریافت آکوردهای آهنگهای مورد نظرتان در بخش نظرات نام آهنگ را بنویسید تا در اسرع وقت اقدام نمایم .

با آرزوی بهترین لحظات برای شما عزیزان .

                                              

                                                                                     سعید رحیمی نژاد

 

saeidrahiminejad@iran.com

 

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 http://www.vahidmelody.blogfa.com

سلام داداش
به ما هم سر بزن.

محسن یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:18

سلام سعید جان امیدوارم حالت خوب باشه و همیشه سر حال باشی میخواستم اگر میشه ملودی و اکورد های ترانه محسن یگانه چی بگم که خیلی تنهام رو برام بذاری در ضمن اگه ممکنه ملودی ان را بصورت تبلچربرام بذاری چون من گوشی کار میکنم بخاطر اینکه ما تو شهرمون کلاس گیتار نیست و دانشجو هستم و وقت نمی کنم برم شهری دیگر سرت را درد نمیارم بازم بخاطر سایت قشنگت تشکر میکنم و امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی بای محسن از خوزستان (ولی عرب نیستما)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد