گـــــــــــــــیتــــــــــــــــار

افتخار دارم که در زمینه موسیقی با شما عزیزان ارتباط دارم

گـــــــــــــــیتــــــــــــــــار

افتخار دارم که در زمینه موسیقی با شما عزیزان ارتباط دارم

مهستی هم از پیش ما رفت

 برایم باور نکردنی بود ولی دیشب باور کردم که مهستی از جمع ما رفت با دیدن مراسم تدفین مهستی باور کردم که دیگر اهنگی را زنده برایمان نخواهد خواهند و بار دیگر از یک صدای زیبا محروم شدیم بعد از هایده دلمان به مهستی خوش بود اما روزگار به او  امان نداد و حتی به دل شکسته ما .

با عرض تسلیت به شما دوستان .

ببخشید که دیر شروع به نوشتن کردم باور کنید خیلی ناراحت بودم .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:13 http://www.bro2music.com

سلام عزیز خوبی ببین من اهنگتو گرفتم ولی شرمنده نمیتونم تو سایت بزارم تو اسم اهنگتو بگو بعد یه عکس هم برام بفرست تا بزارم تو سایت فعلا بای

[ بدون نام ] دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:06 http://www.lizard0351.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد