گـــــــــــــــیتــــــــــــــــار

افتخار دارم که در زمینه موسیقی با شما عزیزان ارتباط دارم

گـــــــــــــــیتــــــــــــــــار

افتخار دارم که در زمینه موسیقی با شما عزیزان ارتباط دارم

نگار - همین حالا بگو negar - hamin hala bego

 

saeid rahiminejad

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
SCORPION یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:37

سلام خیلی به کمک شما نیاز دارم شما رو به خدا تو رو جان هر کی دوستش داری بهم کمک کنید ببینید من داشتم تو Google سرچ میکردم که یکدفه چشمم به وب شما افتاد نوشته بود که آهنگ مجید فلاح خواننده مازندرانی آقا هر چی درباره این پسر می دونید بهم بگین یک قضیه ای هست که اگر خواستی بیا همشو برات میگم فقط تو رو خدا کمک کن این ای دی رو اد کنی و خودتون رو معرفی کنین من ۳ ماه دنبال این آقا هستم هیچی گیرم نیامده شما رو به جان هر کی دوست داری کمک کنید من باید نامم به دستش برسه
آی دی من Rezaee1400 تو رو خدا هر کمکی از دستت بر میاد انجام بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد