گـــــــــــــــیتــــــــــــــــار

افتخار دارم که در زمینه موسیقی با شما عزیزان ارتباط دارم

گـــــــــــــــیتــــــــــــــــار

افتخار دارم که در زمینه موسیقی با شما عزیزان ارتباط دارم

افشین

اینبار برای شما دوستان گرامی آهنگی از افشین در نظر گرفتم که با ریتم شش هشت می توانید از ان لذت ببرید .

برای استفاده آسان شما آهنگها به صورت عکس دراین وبلاگ قرار می گیرد .

با نظرات خود من را در هر چه بهتر کردن وبلاگ یاری رسانید .

saeidrahiminejad@iran.com

nodigeh@hotmail.com

امیدوارم از این آهنگ لذت ببرید.

nodigehguitar.blogsky.com

 

نظرات 2 + ارسال نظر
امید شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:45

ممنون از کار قشنگت
دوستدار تو امید

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:36 http://loveu4ever.blogsky.com

man mikham gitar yad begiram yani raftam kelas vali motasefane ostadam faghat eshghe khondan dasht manam gozashtam kenar hala mikham yad begiram acordo age komakam konin mamnon misham man nemitonam neveshtehaie shomaro bekhonam motasefane mishe acordaro axashono vasam mail konin mamnon misham mikham yad begiram vaghean

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد